Vračila in reklamacije
Podjetje VEA d.o.o., v nadaljevanju ponudnik, omogoča svojim strankam vračilo blaga brez dodatne odškodnine, uveljavljanje reklamacijskih ali garancijskih zahtev.
Vračilo blaga
Kupec ima po veljavni slovenski zakonodaji pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine, vendar je dolžan kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga.
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (VEA do.o., Zoisova ulica 7, 1230 Domžale) ali preko e-poštnega naslova info@eKopalnica.si.
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni (neodprti) embalaži.
Vračilu mora biti obvezno priložena kopija računa. Možnost vračila ne velja za potrošni material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen. Možnost vračila prav tako ne velja za izdelke, izdelane za kupca po meri.
Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku petnajst (15) dni od prejetja vrnjenega blaga.
Poškodbe pri transportu
a) Paketna dostava preko Pošte Slovenije
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke pregledati zunanjost paketa(ov) v prisotnosti dostavljalca. V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan skupaj z dostavljalcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte poslana na naslov Pošte Slovenije, 1230 Domžale. Po prejemu poškodovane pošiljke bo ponudnik v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.
b) Paketna dostava
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke pregledati zunanjost paketa(ov) v prisotnosti dostavljalca. V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan skupaj z dostavljalcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške dostavljalca vrnjena ponudniku. Po prejemu poškodovane pošiljke bo ponudnik v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.
c) Osebni prevzem
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke pregledati zunanjost paketa(ov).
Garancija in reklamacija
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini eKopalnica, vendar rešuje reklamacije v imenu kupca. Za izdelke v garancijskem roku veljajo pogoji proizvajalca.
Kupec sporoči pisno reklamacijo na e-naslov info@eKopalnica.si ali preko kontaktnega obrazca.
Kupec mora izpolniti obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga najde na tej povezavi in ga izpolnjenega skupaj s kopijo računa priloži blagu.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.
Za vgrajene izdelke v garancijskem roku proizvajalca nudimo pooblaščeni servis.