Pomoč
REGISTRACIJA
• Kako se registriram in postanem registrirani uporabnik?
V desnem zgornjem kotu kliknite na napis "Prijava". Prikazal se vam bo prijavni obrazec in v kolikor še niste registrirani, kliknite na napis »Registriraj se«. V postopku registracije vpišete svoje uporabniško ime, geslo in ostale podatke, potrebne za komunikacijo in dostavo. Ko pošljete registracijski obrazec, prejmete na navedeni elektronski naslov potrditveno sporočilo z navodili, kako potrdite svoj profil. Ko registracijo potrdite, lahko pričnete z nakupi v spletni trgovini eKopalnica.si .
• Ali se je nujno potrebno registrirati?
Izdelke v spletni trgovini eKopalnica.si lahko kupite tudi če niste registrirani. Registrirani uporabniki lahko v svojem profilu spremljajo vsa pretekla naročila oziroma nakupe, občasno pa prejemajo obvestila o ugodnih nakupih ter novih izdelkih v spletni trgovini eKopalnica.si .
POSTOPEK NAKUPA
• Kako najdem izdelek?
Izdelek lahko poiščete na več načinov. Brskate lahko po menijih in kategorijah, kjer lahko izberete konkreten tip izdelka ali pa določenega proizvajalca. Lahko pa uporabite iskalnik, v katerega vpišete besedo, ki jo iščete.
Izberite kategorijo (Sanitarna keramika, armature ...) in skupino izdelkov (wc školjke, wc deske, kuhinjske ali kopalniške armature...) Kategorije, med katerimi lahko izbirate, se nahajajo na v levem stolpcu, kjer se po izbiri kategorije prikažejo tudi pripadajoče skupine izdelkov. Ko kliknete na izbrano skupino, se prikažejo manjše slike izdelkov z njihovo osnovno (in znižano - spletno) ceno.
• Izberite izdelek
S klikom na sliko izdelka se prikaže večja slika izdelka, njegov podrobnejši opis, možnost izbire barve ter povezava na spletno stran proizvajalca. V kolikor želite ta izdelek kupiti, kliknite na ikono »dodaj v voziček«. Če želite, si lahko s klikom na »Ocene« tudi ogledate mnenja uporabnikov o tem izdelku, ali pa o izdelku obvestite prijatelja s klikom na »Povej prijatelju«.
• Preglejte vaš izbor
S klikom na ikono »nakupovalni voziček«, ki se nahaja v črnem okvirčku na levi strani pod vsemi kategorijami, se prikaže vsebina vozička z vašimi izbranimi izdelki. Izbrani izdelek še vedno lahko izbrišete iz vozička s pritiskom na ikono odstrani ter potrditvijo z gumbom »Posodobi«. Če imate v vozičku že nekaj artiklov, pa bi radi še kakšnega dodali, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem« in preusmerjeni boste na izdelek, ki ste ga nazadnje dodali v voziček. Izbrani izdelki vas bodo čakali v vozičku, medtem pa lahko pregledujete še druge izdelke. Spreminjate lahko tudi količino izbranih izdelkov. Pod izbranimi izdelki je prikazana tudi trenutna vrednost izbranih izdelkov.
• Nadaljujte z naročilom
Ko ste pregledali izbor izdelkov, kliknite na »Na blagajno«. S tem ste pričeli postopek oddaje naročila. Če se ob vstopu v spletno trgovino niste prijavili kot član, se vam bo odprlo pojavno okno, da se morate prijaviti, v kolikor želite oddati naročilo. Če v spletni trgovini eKopalnica še niste registrirani, morate najprej ustvarite svoj profil z uporabniškim imenom in geslom. To lahko storite s klikom na »Registriraj se«. Nato se lahko prijavite, tako da v obrazec za prijavo vnesete vaše uporabniško ime in geslo ter kliknete »Prijavi se«.
• Naslov dostave in način plačila
V naslednjem koraku izberete naslov dostave in nato ponovno pregledate vsebino nakupovalne vrečke, kjer je znesku prištet tudi strošek pakiranja in dostave. Nadaljujete s klikom na »Potrdi naročilo«. Nato sledi izbira načina plačila. Naročilo zaključite in pošljete s klikom na gumb »Nadaljuj«. Po elektronski pošti dobite obvestilo, da je bilo naročilo oddano.
• Kako in kdaj prejmem naročeni izdelek?
Ko je naročilo izdelka obdelano in potrjeno, dobite po elektronski pošti obvestilo o roku dobave. Izdelek na želeni naslov dostavlja Pošta Slovenije ali lastna dostavna služba. Stroški pakiranja in dostave navedene dostavne službe je prikazan v Splošnih pogojih.
• Kako je možno plačevati?
Izbirate lahko med dvema načinoma plačila: po povzetju ali plačilo po predračunu (nakazilo). Plačate lahko z gotovino, pri naročilih preko spleta pa tudi s kreditno oz. debetno kartico preko storitve PayPal.
• Ali lahko pošljem izdelek tudi na drugi naslov?
Seveda! Ko boste v procesu nakupa prišli do koraka, kjer morate izbrati naslov dostave, izberite dostavo na drugi naslov. V primeru plačila po povzetju ta izbira ni možna.
• Ali lahko zamenjam izdelek, ki sem ga naročil?
Nakup lahko prekličete le dokler po elektronski pošti ne prejmete potrditve o sprejetem naročilu. Imate pa pravico, da izdelek v 15 dneh od prevzema vrnete brez kakršne koli odškodnine, vendar ste dolžni kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. Pogoji vračila blaga so opredeljeni v splošnih pogojih, točka vračilo blaga in reklamacije.
Ne najdem odgovora na moje vprašanje. Na koga se lahko obrnem?
Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja glede delovanja spletne trgovine eKopalnica.si
Kontaktirajte nas na elektronski naslov: info@eKopalnica.si ali telefon 041 256 162, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.